Kajakritika, ahogy én látom

Rendeltkaja blog

Rendeltkaja blog

Ízek és csalódások

2015. február 03. - nofish

Ez a hét kicsit változatosabb lesz, mint az eddigiek, és feltűnik 2 nagy kedvenc a repertoárból.

Hétfő: Sajttal töltött rántott csirkemell, primőr saláta (jégsaláta, paradicsom, pritaminpaprika, kukorica, uborka, olívabogyó, főtt tojás) 899 kcal Fehérje: 52,5 g Zsír: 61,2 g Szénhidrát: 25,3 g. Végre nem volt tele a sali olívával! A fellelhető 3 db-ot könnyen ki tudtam válogatni. A húsban masszív mennyiségű sajt volt, így tulajdonképpen el is vette az ízét. A saláta friss volt és finom,viszont jobban szeretem,ha van hozzá valamilyen öntet vagy dresszing.

img_6697.JPG

Kedd: Ropogós csirkecomb, görögsaláta 492 kcal Fehérje: 53,5 g Zsír: 24,1 g Szénhidrát: 13,1 g. Sajnos a ropogós csirkecomb (mily' meglepő) a legkevésbé sem ropogott, és a hús belsejét nem járták át a fűszerek, úgyhogy a külső részek kivételével annyira nem volt nagy élmény ezt megenni, a sali viszont kárpótolt,nagyon finom feta sajt volt benne, ezzel tudtam a helyenként ízetlen húst feldobni.

img_6698.JPG

Szerda: Spagetti vadas szósszal, reszelt sajt. A csalás ott van, hogy ez keddi rendelés, viszont az egyik legegyszerűbb és legfinomabb kaja - nem mellékesen 675 Ft-os árával verhetetlenül olcsó is. Nincs igazán bukási lehetőség: spagettitészta, korrekt adag vadasmártással, megszórva reszelt sajttal, ami szépen beleolvad a melegítésnél... Nyamm!

img_6716.JPG

 

Csütörtök: Karneváli rántott borda (burgonyás rántott sertéskaraj, snidlinges mozzarella sajttal, fokhagymás tejföllel), zöldborsós, kukoricás rizs. A leg-leg-leg! Ez az abszolút kedvencem a kínálatból. Nagy adag, finom ízek. 2 szelet rántott karajszelet, külön-külön megszórva sajttal, köret, külön tégelyben fokhagymás tejföl. Murphy természetesen dolgozott, ugyanis az eddigiek közül ez a verzió volt a leggyengébb, amiről most írok és a világ elé tárom. Félreértés ne essék, ez még így is baromi jó, de valami most a hús minőségével nem volt teljesen oké, és a köret is elég száraz volt.

img_6718.JPG

 

Péntek: Majorannás roston pulykamell, fűszervajas párolt zöldségek 581 kcal. Nem voltak nagy elvárásaim, azt nagyjából tudom, hogy a "fűszervajas párolt zöldség" nekem egy nyerő választás, kapok mellé husit, elnyammogom, egynek jó lesz. ANNNNNYIRA FINOM volt a pulyka fűszerezése, hogy minden falatát kiélveztem, és elképesztően sajnáltam, hogy elfogyott. Szerintem a legjobb eddigi teletálas hús+zöldség összeállítás volt, amit ettem, 865 Ft-ért.

img_6748.JPG

Az egyik kedvencben csalódtam, egy semlegesnek gondolt kaja pedig teljesen meglepett, hogy mennyire finoman készítették el, úgyhogy pozitív és negatív élmények is akadtak.

A bejegyzés trackback címe:

https://nofish.blog.hu/api/trackback/id/tr887135765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása