Kajakritika, ahogy én látom

Rendeltkaja blog

Rendeltkaja blog

Meglepetések nélkül

2015. január 18. - nofish

Tekintettel az év végi ünnepeket övező kényszeres zabálásra, és ezek utózöngéire, újra kicsit gondosabban válogattam össze a heti kajámat. Sok meglepetés engem nem ért, az e heti ételek mindegyikét kóstoltam már.

Hétfő: Sonkás karfiol csőben sütve, reszelt sajt (672 kcal). Masszívan sonkaízű, kellemesen szaftos kaja, a maga 690,-os árával tuti nyerő. Finom, laktató, csak a karfiol "illata" miatt nem felhasználóbarát, ha mások is vannak körülötted.

Kedd: Fitt rakott zöldbab (csirkemellel, frissföllel) 523 kcal, Fehérje: 33,1 g, Zsír: 16,7 g, Szénhidrát: 34,1 g. Picit uralkodott benne a darált hús, jó nagy gombócokba összeállva, és kissé sótlan volt. A zöldbab viszont finom, zsenge volt, ezzel lehet néha mellényúlni, hogyha "öreg" az alapanyag és szálkás.

Szerda: Gyros (görög fűszerezésű csirkemell csíkok), saláta, tzatziki 365 kcal. A mai napra megrendeltem az egyik kedvencemet is, viszont a salátás kajákat érdemes aznap elfogyasztani, másnapra erősen szottyossá válnak. Így a szerdai finomság pénteken került elfogyasztásra, addig nem fedem fel a kilétét. Visszatérve a gyrosra, nagyon finoman voltak fűszerezve a husi falatkák, de a kalóriatartalom árulkodik, hogy ez bizony nem egy lakoma (pedig főétel kategóriába sorolták...), lehetett volna picit több a csirke, és a tzatziki, ami ilyenkor külön pici tégelyben érkezik. Igaz, szerintem a tzatzikiből sosem elég :) 885 Ft, ezt egy kicsit sokallom érte.

Csütörtök: Grillezett csirkemell zöldfűszeres dresszinggel, kaliforniai saláta (jégsaláta, pritaminpaprika, paradicsom, kukorica, lilahagyma) 478 kcal. A tegnapihoz képest érezhetően több hús, 2 tenyérnyi szelet csirkemell, nagyon finom fűszerezés, kellemesen kérgesre pirítva, a saláta alapanyagai frissek, a dresszing nem erős ízű, pont jó! Ez 855 Ft, korrektnek érzem.

Péntek: Maccheroni della Nonna (olasz makaróni tészta, tejszínes, paradicsomos, olasz sonkás, baconos raguval). Ez az olasz tészta általában nagyon krémes, szaftos, és nem spórolnak a húsokkal. Ami egy picit zavaró lehet érzékenyebb gyomrúaknak, hogy picit zsíros is - a bacon miatt. Sajnos a tészták nem kimondottan "al dente" készülnek, így az igazi olasz feeling itt átcsap egy kis menzás állagra, de engem az ízvilág kárpótol ezért. Kétfelé bontva eszem meg, jó nagy adag úgyis. Azt kaptam, amire számítottam, finom volt! Eszembe jutott lefotózni mielőtt befaltam.

 img_6590.JPG

Jövő héttől próbálom mindig fotókkal is dokumentálni a tapasztaltakat, hogy össze lehessen vetni a cég weboldalán található képekkel, amik természetesen csak illusztrációk. :)

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://nofish.blog.hu/api/trackback/id/tr237077871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása