Kajakritika, ahogy én látom

Rendeltkaja blog

Rendeltkaja blog

2 rövid hét

2015. február 21. - nofish

Jelentem, a rendes heti blogbejegyzésemmel nem csak elkéstem, de még össze is vonok 2 hetet, ugyanis 1 hétig nem dolgoztam, így kaját se rendeltem. Úgyhogy kicsit felborult sorrendben, de prezentálom az újonnan szerzett tapasztalataimat.

Hétfő: Tojásos, füstölt sajtos rakott karfiol 681 kcal Fehérje: 32,8 g Zsír: 42,5 g Szénhidrát: 21,9 g. A karfiol darabkák nagyobbak voltak, mint a szokásos, így nem is puhultak meg kellőképpen. A tojás kőkeményre volt főzve, a füstöltsajt pedig eléggé dominált a kissé száraz kajában, így ez egy "ehető"-nél jobb értékelést tutira nem érdemel.

img_6757.JPG

Kedd: Görög fűszerezésű roston csirkemell, joghurtöntet fokhagymás zöldfűszerrel, kerti saláta (jégsaláta, uborka, lilahagyma, paradicsom, sárgarépa, főtt tojás) 517 kcal. A legfinomabb húsok egyike, amit valaha is a cégtől rendeltem. Remek fűszerezésű csirke, isteni öntet, friss zöldségek, yeah. Ezért még a 895 Ft is feledésbe merül.

img_6809.JPG

Szerda: Maccheroni Capitano (olasz makaróni tejszínes, fokhagymás csirkemell kockákkal) parmezán sajt. A sok negatív élmény miatt kissé óvatosan kezelem az ilyen tésztákat, amiben húskockák is vannak. Ez viszont most egy nagyon jó döntés volt! Sajnos csak a felénél jutott eszembe fotózni, de becs'szó, a másik fele is pont így nézett ki :) A parmezánt csak mutatóba szórtam rá, inkább önmagában ettem, finom volt, szaftos, kellemesen fokhagymás. Ajánlom mindenkinek, 875 Ft-ért nagyon kiadós kaja.

img_6811.JPG

Hétfő (itt a csavar, azt már nem tudtuk lemondani, pedig csak pénteken dolgoztam legközelebb): Fűszeres csirkemell sajtmártással, jázmin rizs. Általában a sajtmártásos rizses husikkal nehéz mellélőni, most viszont sikerült. :( A hús fűszerezésében erősen dominált a pirospaprika és a kömény, amit nagyon nem szeretek, így a húsról levakarhatatlan hagymakockás fűszerkupac (lásd a képen) nem tette igazán élvezetessé ezt a kaját. Kicsit a csirke állaga is furcsa volt, kétlem, hogy bármilyen állat húsa természetesen ilyen volna...

img_6820.JPGPéntek: Chilis bab, reszelt sajt. Régebben sokat rendeltem ezt, általában egyszerű és finom. Az íze most túlnyomóan paradicsomos volt, és kb. minden hetedik babszem kőkemény volt benne, ez nagy csalódásként ért :( Persze, ha otthon szárazbabból főzünk, könnyen belefuthatunk ilyesmibe, szóval nem tragédia, de jó néven venné az ember, ha 825 Ft-ért nem nyers babot kéne ennie.

img_6826.JPGBónusz! :) Péntekre rendeltem még valamit, amire kislányos izgatottsággal vártam. Évekkel ezelőtt volt egy "málnahabos piskóta" fantázianévvel ellátott étel az Édes tészta sorban, ami tulajdonképpen egy hatalmas adag sütit rejtett a dobozban. Ez nagy szomorúságomra sokáig nyomtalanul eltűnt. Most viszont felfedeztem egy gyanús sort az étlapon: Piskóta mascarponés málnakrémes habbal... ÉS IGEN! A régi barát visszaköszönt a dobozból :) Imádnivaló!!! És nem mellesleg ez az én édességigényemet 3 napra kielégíti, ami egy cukrászdában nem jönne ki 725 Ft-ból. Meg kell kóstolni!

img_6838.JPG

img_6842.JPG

Hát, ennyi. A következő héttől minden megy a régi menetrend szerint.

A bejegyzés trackback címe:

https://nofish.blog.hu/api/trackback/id/tr457194977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása